Toto can fly!

Wrzucam obiecany filmik, po przycięciu bardzo mocno zepsuło jakość, najprawdopodobniej możecie policzyć piksele. Takie tam skoki Totinka, m...

Wrzucam obiecany filmik, po przycięciu bardzo mocno zepsuło jakość, najprawdopodobniej możecie policzyć piksele. Takie tam skoki Totinka, mój entuzjastyczny głos, filmik króciutki, ale z całego filmu (4 minuty) nadal wycinam nadające się do publikacji kawałki takie jak ten, dlatego pewnie pare razy edytuję post :)

Ponadto Toto był dziś u fryzjera, ogolony na zero, z ładnie ukształtowanym łebkiem i palemką na końcu ogona w mojej ocenie wygląda tragicznie, ale ważne, że mu jest wygodnie i nie będę musiała męczyć się z czesaniem i wyciąganiem paprochów po spacerach. Postaram się niedługo wrzucić zdjęcie, choć znając mnie może do tego czasu już obrosnąć z powrotem sierścią :D

Jak tylko dostanę kieszonkowe to zamawiamy pierwsze dyski i tutaj proszę o radę:
http://discdogs.pl/SoftFlite_Pup_zolty-40.html 

http://www.whippy.pl/hero-soft-custom-p-60.html?osCsid=90add32c87cafe1972c676b1cac329b1

http://www.whippy.pl/hero-soft-custom-p-60.html?osCsid=90add32c87cafe1972c676b1cac329b1

osobiście skłaniałabym się ku dwóm ostatnim ze względu na wielkość, ale SoftFlite jest ponoć mięciutki co by mi psa nie zniechęciło, a dwóch pozostałych już jakiś czas nie ma.

EDIT:
Z powodu tego, że nie wszystko mi działa jak powinno i film nie chce się wrzucić bezpośrednio na bloga - macie link, dzięki któremu zobaczycie go na kanale YT (jest niepubliczny, także nie ma szans znaleźć go z wyszukiwarki)
KLIK

EDIT2: Zapomniałabym! Filmy są spowolnione (może stąd ta słaba jakość) bo Tot to torpeda, nie dało by sie go oglądnąć (:

You Might Also Like

9 komentarze

  1. hej ;)
    przede wszystkim zwróć uwagę na różnicę 6cm między jednym a drugim dyskiem. to dość dużo. hero pupów już nie produkuje a discdogs sklep jest nieczynny.
    ja dla Neski zamawiam CS Pupy ;)

    fajnie skacze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Toto świetnie skacze. :)

    Ja ćwiczę teraz z Fudzim WSZYSTKO (bez wyjątku) od podstaw, aby wyszlifować to do perfekcji.

    PS. Czekam na zdjęcia Totka po strzyżeniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Twoim miejscu brałabym SoftFlite, jest świetny do szarpania i wolniej się niszczy od zwykłych dysków. Jeśli boisz się, że pies może się zniechęcić przez twardsze dyski, to nie ma sensu brać teraz "normalnych".

    Ja kupowałam jakiś czas temu na allegro, na aukcji sklepu Pełna Miska, teraz nie ma ich na stanie, ale mają status "spodziewana dostawa", więc mogłabyś jeszcze o to podpytać ;).
    http://pelna-miska.pl/pl/p/Soft-Flite-Pup-dysk-latajacy-yellow/3894

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiem co ci poradzić. Nie znam się na dyskach, jestem we frisbee mega początkująca i jak na razie nakręcam psicę na dysk i uczę ją aportowania. Mamy zwykły gumowe frisbee. W przyszłości zamierzam kupić kilka profesjonalnych dysków, ale jak na razie muszę nauczyć ją przynosić zabawki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny piesio.
    Zapraszam do mnie:
    http://emil-knl-dolar-prk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha. Co wchodzę na jakiś psi blog natrafiam na posty o frisbee itd. Ale cóż, to bardzo ciekawy i emocjonujący sport ; p POzdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak on fajnie i wysoko skacze ;) Ja również polecam ci SoftFlite gdyż jest miękki , twardy dysk może zniechęcić psa a przecież chodzi o to by pies był mega nakręcony na dysk ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny piesio.
    Zapraszam też do mnie http://dogandmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images